wtorek, 16 czerwca 2015

Wakacyjne skoki tandemowe

Skoki w tandemie
Wakacje to taki czas, w którym każdy z nas chce się przede wszystkim dobrze bawić. W czasie urlopu kiedy jesteśmy zrelaksowani to jesteśmy bardziej skłonni to robienia różnych szalonych rzeczy. Ja już mam zaplanowane małe szaleństwo. Zamierzam w tym roku wykonać skok ze spadochronem. Oczywiście nie sam, ponieważ żeby móc samemu skakać to trzeba przejść długi trening. Na szkolenie nie mam czasu, ale na szczęście są tak zwane skoki w tandemie. Są to skoki, które wykonuje się z doświadczonym instruktorem. Myślę, że skok tandemowy jest tak samo wielkim przeżyciem jak skok indywidualny.

Skoki w  tandemie odbywają się z wysokości od 3000 do 4000 m. Po opuszczeniu samolotu spada się przez około 50s z prędkością 200 km/h.  Na wysokości 1500m następuje otwarcie spadochronu. Po otwarciu spadochronu czeka nas 5-7 minutowy lot na otwartej czaszy. To jest czas by podziwiać piękne widoki i cieszyć się lotem. Po otwarciu czaszy szybkość znacznie spada, a my po prostu powoli opadamy na ziemię. Mam nadzieje, że będzie to dla mnie niezapomniana chwila.

Każdy z nas chce mieć udane wakacje i mieć co wspominać. Myślę, że raz na jakiś czas można zrobić coś bardziej szalonego niż zwykle. Ja już nie mogę się doczekać swojego urlopu. Myślę, że będą to najlepsze wakacje w moim życiu. Warto odważyć się i zrobić coś wyjątkowego i niezapomnianego. Życie jest zbyt krótkie żeby rezygnować z dobrej zabawy. Nie warto żyć tylko pracą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz